Friday, July 17, 2020

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

Assalamualaikum wbt

Hai semua kita bertemu lagi. fuhhh! dah lama kita tak bersua. maklumlah, banyak tugasan yang perlu disiapkan. pejam celik dah tak sedar kita berada dipenghujung pembelajaran. agak sedih tidak terasa banyak ilmu yang diperolehi melalui subjek ini. walaupun tugas yang diberikan. masya-Allah hanya tuhan sahaja yang tahu bagaimana peritnya untuk menyiapkan segala tugasan yang diberikan. Namun, saya tidak pernah mengalah untuk terus berjuang sampai ke minggu akhir ini.

Sungguh lepas ini sudah semestinya akan merindui semua ini. Banyak yang saya pelajari dari kosong hingga boleh tahu melakukannya sendiri tanpa bantuan orang. kalau dulu hanya mampu melihat hebatnya orang buat semua benda ni. tapi saya sendiri tidak menyangka rupanya saya sendiri sudahpun berjaya buat semua ini dengan daya sendiri dengan kreativiti sendiri. dengan kehebatan diri sendiri.

Baiklah. untuk tugasan akhir ini saya berpeluang untuk mencipta kalendar sendiri. haaa kamu semua mampu ke? hanya pelajar yang ambil subjek ini sahaja yang bertuah untuk laksanakan segala tugasan ini. Pengalaman untuk membuat kalendar ini sangat perit. bermacam2 halangan datangb menimpa . lepas satu satu yang datang hampir putus asa. Apalah perjuangan kalau tidak berusaha kan? akhirnya saya berjaya mencipta kesema kalendar mengikut bulan-bulan dari januari sehinggalah disember.

Jadi, disini saya tunjukkan hasil titik peluh saya dalam menyiapkan kalendar ini. Walaupun hasilnya tidak lah sehebat orang profesional. tapi saya bangga dengan hasil diri sendiri.














haa! inilah kalendar yang saya buat sendiri. harap segala ilmu yang diberikan terus kekal menjadi satu bakat yang mampu menghasilkan kerja yang tiptop. terima kasih atas ilmu yang dicurahkan. semoga dapat bertemu lagi. 

No comments:

Post a Comment